Rikard Wolff....

Rikard Wolff har gått bort. Så ohyggligt ledsamt.
eusa_boohoo.gif
:heart

Kände det på mig efter att han postade sin hälsning från sjukhuset, att det kanske inte skulle vara så långt kvar. Usch så trist. 59 är på tok för tidigt.

En landssorg verkligen :( En sådan stor inspiration, ett sådant stort hjärta hade han. Usch så hemskt. Vila i frid, du fine man <3

Blir :cry: han är lite av en självklar del från min ungdoms filmer. Älskade honom så mkt i Så olika, måste nog se den ikväll som en hyllning. :heart

Mycket sorgligt, han hade en fantastisk röst och verkar ha varit en underbar person. Någon som verkligen såg till att LEVA den tid han fick.

Läderbögen Zac kommer man aldrig att glömma :love: men inte heller hans chanson-tolkningar.

Ja jag blev också bestört, hade ingen koll på att han ens var sjuk....
En helt fantastisk skådespelare, sångare och framförallt människa. Modig nog att stå upp för vem han var långt innan det blev någotsånär accepterat med homosexuella människor. En människa som stod på de svagas sida och inte vacklade.
Vila i frid Rikard :heart

Jag blev också ledsen igår! Älskar Änglagård och Zack men också Pojken på månen som jag lyssnade på igår och fällde en tår. Så sorgligt! Alldeles för tidigt!

Han verkar ha varit en väldigt fin människa :heart

Liknande trådar

Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 274
Senast: Bulldoozer
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det: 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
77 643
Senast: Liten
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 536
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
697

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka