Riktigt smala lädertyglar

Fideli

Trådstartare
Någon som vet var man kan få tag i riktigt smala, helt släta, lädertyglar? De flesta är ju ca 12 mm, men jag hittade ett par för några år sedan som var 7 mm, alldeles underbara!
Tyvärr trampade min häst sönder dem i höstas och butiken där jag köpte dem har inga längre och de kommer inte ihåg vad det var för märke (stod inget på tyglarna heller).

Sv: Riktigt smala lädertyglar

Jag köpte mina på Sharpman. De kan nog finnas i märkespryls affärer. Viisst är smala tyglar sköna :)

Sv: Riktigt smala lädertyglar

Kings har några riktigt smala tyglar vet inte exakt mått men kolla där.

Liknande trådar

Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Elendil
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 648
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 450
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
12 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bilder från iPhone till Mac
  • Handdukar
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka