Rimligt pris

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare emelie_r
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 744
E

emelie_r

Vad tycker ni är ok pris att betala som medryttare? Vad har ni för erfarenheter - finns det några fördelar att betala pris för de antal gånger man rider (t ex. 100 kr/gång) eller finns det några fördelar med att betala månadspris?

Sv: Rimligt pris

Jag betalar 80:- för en gång i veckan, vill jag rida mer behöver jag inte betala alls.

Hittade en nästan likadan tråd! Jag kanske ska kolla att det inte finns nästa gång! :D :idea:

Jag tycker i princip att man inte skall ta betalt av medryttare. Under förutsättning att man också får hjälp med mockning och övrig skötsel av hästen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Med anledning av diskussionen i en annan tråd (Vi som letar häst II) kände jag att jag ville fortsätta diskussionen om vad som är ett... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
9 131
Senast: Franken
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Fiorano
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 500
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka