• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Idas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 864
Det vore kul! Oftast rimmar jag inte, men mammas sambo gör det och vi firar där så vore ju kul med några rim på klapparna.
Jag ska dock inte ge bort mycket klappar alls, vi ska gå ut och äta eller så tillsammans istället för klappar har vi sagt. Men, jag ska iallafall ge ett paket med sex stycken halva koppar till mamma (hon samlar på såna =) ) tyvärr har hon dock redan sett dem då hon råkade öppna en låda här hemma hos mig innan jag hunnit slå in dem, men men... , en bok till mammas sambo och så lite chokladbilar och en trisslott till pappa. Mest så man får något paket att öppna...

//r

Är väl egentligen emot att nämna presenten i rimmet, i stil med "Du är en tok, här är en..." och liknande. Men kunde inte låta bli nu :D
- Här är något du redan sett, ty jag att gömma dem bättre inte hade vett. Kanske skulle jag varit snabbare att skrika stopp. Men här är nu till dig en och annan kopp

Det vore kul! Oftast rimmar jag inte, men mammas sambo gör det och vi firar där så vore ju kul med några rim på klapparna.
Jag ska dock inte ge bort mycket klappar alls, vi ska gå ut och äta eller så tillsammans istället för klappar har vi sagt. Men, jag ska iallafall ge ett paket med sex stycken halva koppar till mamma (hon samlar på såna =) ) tyvärr har hon dock redan sett dem då hon råkade öppna en låda här hemma hos mig innan jag hunnit slå in dem, men men... , en bok till mammas sambo och så lite chokladbilar och en trisslott till pappa. Mest så man får något paket att öppna...

//r

Vad är halva koppar för något :confused:

@Entourage Tack för förslagen!
@fejt Sånahär =)
halv+kopp.jpg

//r

Behöver rimhjälp till följande;

En rosa toalettborste
Blockljus
Läderfett
Kameraväska

Någon som är lite haj på detta?

Mamma älskar rim och hon ska få en analog hushållsvåg av mig, mest för att hon stör sig på att batterierna alltid tar slut i den digitala ;) Rimidéer på den?

Mamma älskar rim och hon ska få en analog hushållsvåg av mig, mest för att hon stör sig på att batterierna alltid tar slut i den digitala ;) Rimidéer på den?

Med klassisk teknik
Behövs inga sladdar
Man slipper panik
När man i köket kladdar

Eller

Utan batteri
Blir bullen problemfri

:rofl:

Liknande trådar

Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Entourage
·
Hemmet Ja, alltså sådana där i metall som man trär på ljuset och med ett litet lock som ska släcka ljuset på den nivå man sätter dem. Tyckte...
Svar
2
· Visningar
331
Senast: 95johsv
·
Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
285
Senast: Sasse
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
752
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III