Ringer från hemligt nummer...

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Piek
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 364

Piek

Trådstartare
Nu behöver jag hjälp. Har haft telefonen (Sony xperia x) inne på service och nu ringer jag från hemligt nummer och hittar jag inte hur jag ändrat så mitt nummer syns :banghead:
Det borde vara att gå in på samtalsinställningar och ändra där kan man tycka om det nu hade funnits samtal under inställningar men det gör det inte!

Hur gör man?!

Telefonlistan > inställningar > samtal > ytterligare inställningar är det på min Xperia.

Edit: på min gamla Xperia är det istället inställningar > samtal > ytterligare inställningar. Alltså inte ifrån telefonlistan.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 383
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
732
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 228
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka