Ringo Star!!!

Matten

Trådstartare
Äntligen,äntligen,äntligen har jag bestämt mig! Trodde ett tag att jag skulle bli tokig... :crazy:.Trodde aldrig att det skulle vara så svårt att bestämma sig, men det finns ju såååå mycket olika släp på marknaden. Men efter att från början ha tänkt köpa ett Christ släp så blir det efter mycket prat med olika försäljare (det är väldigt intressant och lärorikt att höra dem snacka skit om andra släp :D )en Ringo Star!
Liiiiiite dyrare blir det ju allt, men kanske jag aldrig mer behöver köpa ett släp? Har jag valt rätt (säg ja nu... :angel: )?
Mvh. Matten

Sv: Ringo Star!!!

Japp, klart du har valt rätt. :bow:

Jag skulle ha valt en XR-3000. :love: Enda anledningen till det är att om jag inte minns fel så är det EN stor sadel/klädkammare i Ringo Star och en sadelkammare o en klädkammare (mitt eget ord för där jag hänger mina tävlingskläder m.m.) i XR-3000.

Japp, helt klart har du valt rätt! Vi har också en Ringo Star. Ringo Star är ett jättebra släp :) . Man har en stor sadelkammare fram och den räcker gott till både sadel och kläder! . Vi kollade även på XR 3000 men tyckte att Ringo Star var bättre eftersom jag inte är så överförtjust i ett släp som är helt i glasfiber!
Tror du blir jättenöjd med det släpet :banana:

Oh, "ännu" en Ringo Star i Kalmar ;)
Kanske köper en till sommaren :)

Längtar till jag får hem den! Oj vad pållen ska få åka...he,he!
Mvh. Matten

Grattis. Letar själv och det är en djungel... Vad var det för skitsnack du hörde om Christ? Det är nämligen ett av alternativen för oss, så man blir nyfiken ;)

Varför blev det en Ringo när du till sist bestämde dej?

Hej!Lägger mig i lite med några åsikter. Jag tycker bäst om ume och Boj. Svensktillverkade, vilket är bra när man snabbt behöver reservdelar. Har hört att det är sällan de utländska släpen är kompletta när de kommer till sverige. (Känner återförsäljare). Boj är tålig och lätt att underhålla, högt andrahandsvärde, ej trägolv= stort plus. utifrån fällbara säkerhetsbommar finns också. Både Boj och ume är dessutom väl utrustade med belysning, nog så viktigt, t. ex. värmlandsvagnen har ju minilysen som knappt syns när man kör en bit bakom i mörkret.
Ume är isolerad vilket ger lägre vägljud och har bra ventilation.

Jag skulle inte satsa på ett färgat glasfibersläp om man inte har möjlighet att förvara det inne. Solen bleker färgen och ger på sikt fula sprickor i ytskiktet. Och om det går sönder så kan du aldrig laga det lika fint igen. Väljer man däremot ett vitt sådant så blir nog livslängden längre.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 199
Senast: Raderad medlem 147980
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 495
Senast: Wonna
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara... 2 3
Svar
52
· Visningar
15 064
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Bästa Buke! Jag skulle behöva er hjälp att få lite klarhet i vad det är som händer i mitt huvud. Jag skapade ett anonymt konto då jag... 2
Svar
33
· Visningar
6 129
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka