pepp

Trådstartare
Nån här som haft ringorm? Sambon började få konstiga röda fläckar här och var på kroppen (kliar inte) och ringde idag sjukvårdsupplysningen och hon trodde det kunde röra sig om ringorm. Han fick nån salva utskriven också..

Men vars tusan ska han ha fått det ifrån? Hunden verkar då inte ha något, och jag har ingenting heller...

Nån här som haft ringorm? Sambon började få konstiga röda fläckar här och var på kroppen (kliar inte) och ringde idag sjukvårdsupplysningen och hon trodde det kunde röra sig om ringorm. Han fick nån salva utskriven också..

Men vars tusan ska han ha fått det ifrån? Hunden verkar då inte ha något, och jag har ingenting heller...

Nu började jag googla runt och nä, jag tycker nog nästan det ser ut som psoriasis!
Det började på magen, sen ryggen, rumpan och så lite på armarna, rätt torra partier..

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid... 2
Svar
23
· Visningar
551
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
626
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V