Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det kommer bärbild på dem så småningom, ska beställa snygga ringar till dem nu bara! Sedan ska den blå bli en present till en av kompisarna, och den rosa till en annan! Jag har en kompis som också ska få en sjal, emn vet inte än vad, ska försöka luska ut vad hon önskar sig...
Jag har hela tiden sagt att jag ska bära i sjal, verkar så mysigt & dom vänner som gör det, har så trygga harmoniska barn.
Plus i kanten är att man får möjlighet att göra annat under tiden trots man bär & blir inte lika sliten i kroppen då sjalen fördelar vikten
Spådamen, farmor var hos innan vi fick sonen, säger vi ska få en dotter. (ska bara tillverkas oxå)
Inga problem, D gick innan han fyllde 10 månader, och det lär ju gå rätt snart för nästa med om de håller samma takt
Besatt? Ja, det påstår sambon med, men jag försvarar det här med att jag inte har några andra intrssen just nu, och bäråren är så få. Dessutom ska jag börja visa sjalar lite mer när lillen i magen är född med, så jag behöver dem just nu
Allt komemr ju säljas inom en 5årsperiod, så det är ganska kortvarigt med!