JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
beagle
Startdatum
Startdatum
7 Apr 2004
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
704
nån som vet vart man kan få tag på "brave scotland" till mobilen på internet? Ni vet, Skottlands "national säckpipesång..."
IT & mobiler
Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!!
Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja...
2
IT & mobiler
Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
IT & mobiler
Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
IT & mobiler
Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2
3
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Ja, risken kändes överhängande att få dessa efter sig, det var därför vi inte vände utan stannade kvar och väntade ut dom. Hästarna var...
miumiu
6 minuter sedan
Atletix
Hästvård Det var just det jag funderade på - om det är något som har direkt verkan? Känner att jag har dåligt koll på det. Ska hur som helst bli...
Equidaem
21 minuter sedan
Svar: 261
Visningar: 25 264
Vård
Chat GPT
Gnägg Jag upplever själv stor skillnad mellan CoPilot och ChatGPT. Jag upplever att ChatGPT oftare söker på nätet och använder vettiga källor...
Snubbelfot
51 minuter sedan