• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Zita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 134
Z

Zita

Nu har jag varit snuvig i snart två och halvt år. Värst på morgonen. Trodde jag var allergisk mot något men det har jag förstått att jag inte är. Möjligen mot mej själv. Nån som hjaft det? Ge mig i så fall ett råd vad jag ska göra åt det. Tänker INTE gå till nån läkare.

Sv: Rinnsnuva

Du har uppenbarligen kroppsliga problem och då får du helt enkelt ta dig till en läkare! Varför vill du inte gå dit? Du har ju haft problem läääänge så det är ju inte direkt något som kommer lösa sig av sig själv.

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: Red_Chili
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 519
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
978
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka