Rip Sessan

katarina_dacke

Trådstartare
Har skrivit en annan tråd om min fina kisse sessan, som har haft problem med blod i urinen, efter flera vändor tll veterinärer så opererade vi bort stenarna i tisdags.. på onsadgen så var hon blöt i baken och det läckte, hon vär även håglös och trött... så åkte in till veterinären med henne i gen där hon fick dropp.. åkte hem efter ca 1 timme och veterinären sa att det var normalt att de läckte.. så vi åker hem och tvättar av henne och fönar henne torr.
så i lördags när jag kom upp så låg hon iskall i tvättstugan! :eek: så vi badade henne igen och fönade henne torr plus att hon fick ligga i sängen med täcke på sig och en vetekudde och så fönade vi under täcket så hon skulle bli varm.
vid halv 5 på kvällen så åkte jag in akut med henne till djursjukhuset, (ej dem som hade opererat) där fick hon varmt dropp och ligga på värme platta.
vi åkte hem och sessan fick vara kvar hos veterinären.. kl 21 ringde jag in och då sa de att hon var lite piggare, men kl 04 på natten ringde djursjukvårdaren och sa att sessan hade somnat in :cry: :cry:

vet inte vad jag vill med tråden, men känner att jag behövde skriva av mig lite i min förtvivlan! :(
 
Sv: Rip Sessan

Åh så tråkigt!! :cry:

Jag har haft en katt som fick tas bort pga urinförgiftning (eller något liknande) och det var jättejobbigt.. Men detta är ju ännu värre när det går så tokigt efter operationen!!

Stor KRAM!!
/M
 

Liknande trådar

Katthälsa Nu behöver jag alla tassar, tummar och tår för lille Skrutt. Vi åkte in akut i morse med vad jag trodde var en förstoppning. Han har...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
17 829
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 162
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 410
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp