risk vid behandling av led

Moppa123

Trådstartare
vad är det för risk med behandling av led!?
infektioner ? och hur ser man om det blivit en infektion och inom vilken tidsintervall?

Sv: risk vid behandling av led

det kan väl hända att de får hög feber och en häst jag känner som blev behandlad i hasleden blev otroligt svullen.
han fick opereras och allt gick bra till slut.
han blev dålig dagen efter behandling.

Sv: risk vid behandling av led

det kan väl hända att de får hög feber och en häst jag känner som blev behandlad i hasleden blev otroligt svullen.
han fick opereras och allt gick bra till slut.
han blev dålig dagen efter behandling.

men då blir alltså reaktionen ganska mer än bara lite gallig i leden. Hela hästens allmänna tillstånd blev alltså påverkat?

skönt det gick bra med den hästen :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Stelkramp är en av de mest fruktade hästsjukdomarna, eftersom även en mindre sårskada kan leda till livshotande infektion. Tack vare...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag pratade med två veterinärer på kliniken när jag var där för Barkas senaste ultraljud. De kunde båda tänka sig att problemen vid... 2
Svar
20
· Visningar
1 854
Senast: sorbifolia
·
Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: Amk
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd