Rix den gamle

Sv: Rix den gamle

:) Joo, jag är nog ganska så riktig, även om jag känner mig erbarmelig just nu efter jordgetingsticken...
Teckna hundar är KUL!! Roligast att teckna är Bullterriers, Afgahner och friserade Pudlar! :D
 
Sv: Rix den gamle

FÖRLÅT igen för trådkapningen, av denna fina tråd om ljuvlige Rix... Men, om Saluki, ja! Jag skulle gärna vilja ha en!! Min man, som är engelsman, bodde i Saudi Arabien några år som barn, och då hade dom en Saluki, en rrrriktig ökenhund som flög över sanddynerna som vinden själv... Morley hette han, och jag får ofta höra historier om denna märkliga hund! Suck!:love: Hur många hundar kan man ha utan att räknas som djursamlare...? Fast än har jag ju bara en...
Åter till Rix - han är en hjälte! Vilken fighter! Måste bli en Legend inom sin ras!
 
Sv: Rix den gamle

Åter till Rix - han är en hjälte! Vilken fighter! Måste bli en Legend inom sin ras!

För min uppfödning är han ju det i alla fall, men jag tror de flesta inom jämthundssidan bara tycker jag är knäpp och dessutom galen som meriterar honom som senior :D
 
Sv: Rix den gamle

Zizzy - vilken julplanch då? (ursäkta trådstölden...)

Denna planchen är typ mitt enda julpynt sedan flera år tillbaka, den är så underbart härlig tycker jag. Tyvärr börjar den bli lite sliten. :(
Men funderar på när jag får tummen ur någongång, att rita av den i en lite större version och göra en fin tavla.


Gnist, sorry för trådkap. :o
 
Sv: Rix den gamle

För min uppfödning är han ju det i alla fall, men jag tror de flesta inom jämthundssidan bara tycker jag är knäpp och dessutom galen som meriterar honom som senior :D

ÄH, vilka fåntrattar isåfall! Är väl inget fel på att meritera en gammal hund?
De är säkert bara avundsjuka på dig som har en sådan superhund isåfall :p
 
Sv: Rix den gamle

Fick tårar i ögonen, och först trodde jag att det var en minnesgrej för att han hade dött.

Sluta skrämmas på detta sätt!!!:mad:

Det var en jättefin text.
 
Sv: Rix den gamle

Hehe.. Han lever i högsta välmåga än så länge ;)

Ställdes ju på wds dessutom ;)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 577
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 740
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Coras star
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp