Roa sig med inomhus

Mirre

Trådstartare
Är verkligen inget väder för att vara ute i idag.

Vad gör ni när vädret är hemskt och man inte vill gå ut?
Just nu tittar vi på film.

Sv: Roa sig med inomhus

Vi brukar åka och bada inomhus på äventyrsbadet, att bara vara hemma/inomhus biter dåligt på dottern som har ett stort behov av att få röra på sig.

Men oftast trotsar vi vädret och kör på: Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder :D. Hunden behöver ju åtminstone få komma ut någon timme så då får dottern haka på.

Tja, det här roade sig min dotter med :angel:

Untitled-1-2.jpg

Katten var måttligt road över att bli pyntad. Men hon låg kvar iallafall i en halvtimme medan Elina klippte små färgglada pappersbitar och gjorde katten fin :rofl:

Pyssla (de är superkreativa och kan hitta på vilka skapelser som helst), leka, titta på TV, spela dataspel, sällskapsspel, rida i ridhuset eller helt enkelt ge sig ut i regnet! :D Lekstugan är också ett poppis alternativ.

Film, spela spel, pyssla, läsa, rita om man vill vara kvar hemma. Annars kan man ju åka till bibblan och låna böcker och fika lite till exempel.

Liknande trådar

Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 034
Senast: cherie
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 182
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 688
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur