Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Näru det skulle vara ungefär lika riskabelt som att ängeln inte skulle våga skydda sig själv första natten pga samma risk för samma scenario. I would have risk it Every ( wtf:eek: mobilen ville skriva Evert !!!) day
jag väger alltid fördelar mot nackdelar och varför riskera att ge ulvarna ¨gratis¨ info?
att visa att man är god kan man göra på fler sätt än att det ska komma fram i spioninfon.....
 
Puh säger jag.. Men allt gick vägen!! Som tur var! Så jäkla jobbigt att inte kunna lita på någon.

Det är inte lätt att komma in och försvara vad ens föregångare hade gjort!

Men du blev väldigt trovärdig när Snurris käkat Habina - er två var jag nästan helt säker på att ni var goda - förutom tanken då att Snurris kanske hittat på hela det eleganta scenariot (när du skrev det tyckte jag det blev jobbigt).


Måste ju säga att LenaH har en snuskigt bra ulvradar. Inlägg #314 nailar hela lyan i princip.
 
Du valde ju helt rätt!

Du käkade den som var utanför lyan - helt i god tradition.
Jag velade och velade och funderade på att avstå käk helt och hållet, då skulle jag åtminstone inte råka käka någon viktig god tänkte jag, men jag hade en känsla av att Habina var tjuven och när jag fick stöd från dig så valde jag henne tillslut, men jag satt som på nålar utifall att @Habina bara skulle råka vara totalt förvirrad god. ;)
 
Berätta för mig om du lyckas :angel:
Hon är superduperdunder hemsk. Har alltid rätt på mig - typ. Av den kalibern att jag numera röstar på henne i DL1 om jag är god och hon misstänker mig för då måste hon vara ond !!!:D
Hon är verkligen hemsk :) hade jag inte blivit lynchad (och misstänkt henne som siare)så hade hela leken som ulv gått ut på att försöka lura henne :angel:
 
Jag velade och velade och funderade på att avstå käk helt och hållet, då skulle jag åtminstone inte råka käka någon viktig god tänkte jag, men jag hade en känsla av att Habina var tjuven och när jag fick stöd från dig så valde jag henne tillslut, men jag satt som på nålar utifall att @Habina bara skulle råka vara totalt förvirrad god. ;)

Men jag var ju en totalt förvirrad god. :arghh: :sneaky:
 
Är det nån som vet inläggsnumret där Lilltess berättar LenaH's roll?
Jag måste ju lära mig se tecknen :D

Och tack LL's för en kul lek!!
 
Är det nån som vet inläggsnumret där Lilltess berättar LenaH's roll?
Jag måste ju lära mig se tecknen :D

Och tack LL's för en kul lek!!
Jag är faktiskt villig att hålla med dig lite, dock är teorin lite tunn för att vara från dig, vilket gör att jag tror att du vet mer.. Jag ska kika lite på Ferrari faktiskt och se om jag ser något.

(Jag tycker att jag bara hittar potentiella goda i leken så får ju börja att leta onda, känner mig alldeles för godtrogen i detta spelet, har varit borta för länge helt enkelt )
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Gråter du?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp