Rocky Road

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare martha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 358

martha

Trådstartare
Nån som gjort det godiset ? Gjorde ni det i långpanna eller vanlig plåt ? Hade nu baklåtspapper under eller inget ?

Sv: Rocky Road

Jag gör det på bakplåtspapper på vanlig plåt (papper för att slippa diska plåten:angel:)

Det blir tjockt och flyter inte ut så mycket så du behöver inga kanter.

:D Ja, latheten är uppfinningens moder .....där är vi lika, så bakplåtspapper blir det nog här med..

Ja, vem orkar diska plåtar i onödan:crazy:

Men godiset blir gott! Billigt att göra är det inte - men är supergott:d

Lägger till: eftersom jag inte använder mindre form blir mitt inte lika högt och fint som på bilden i tråden som Mirabell länkar till. Men jag föredrar tunnare eftersom det är rätt hårt att tugga. Vid vår ålder får man vara rädd om plomberna;)

Jag har gjort detta fantastiskt goda godiset många gånger ;D
Brukar ha en plåt med bakplåtspapper.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
968
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
723
Senast: Roheryn
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Du som läst på universitet eller högskola, vad har du gjort med alla de läroböcker du samlat på dig? Jag har ett tiotal läroböcker... 2
Svar
25
· Visningar
1 354
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår