Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu vill jag ha tips på vart man får tag på röda (riktigt klarröda)saker till sin häst. Framförallt lindor. Och då menar jag inte á la H**ks fleecelindor.
Men även annat så som täcken (gärna svart/rött)mm.
Mias RS har ju röda lindor, går även att beställa schabrak o dyl därifrån, likaså ifrån Hansbo Sport.
FinnTack har svarta ylletäcken med brett rött kantband, finns bl a på Horze.
www.butikenistallet.se --> E-shopen
Det går att få det mesta från Mias men det kan ta ett tag som sagt, hon måste få lite tid på sig.
Hennes röda schabrak är
Nu puttar jag upp den här tråden för att fråga lite till.
Finns det nånstans man kan få tag på svart träns med rött foder? Vet att det har funnits någon lågbudgetvariant förut på typ H**ks eller B**jes. ALLT mottages tacksamt!
Sen måste jag ju fråga om det finns läderskydd i samma färgkombination att få tag på. Eller om det finns nått ställe som gör efter egna önskemål.
Åk in till Häst & Hund-huset, dom brukar ha såna där hemska saker
Dom har iaf haft london+ljusblått, svart+mörkgrönt o.s.v., jag tror att jag har sett rött oxå.
Kropp & Själ
Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
Hundträning
Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...