Röda regntäcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Whatahotgirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 712
W

Whatahotgirl

är det någon som vet om det finns röda regtäcken? Vet att det finns lila, guldiga osv men jag vill ha ett rött... ;)
Nån som har sett/har ett sånt? Vart? och vad kostade det?

Sv: Röda regntäcken

Finns säkert lite här och var. Detta är några exempel. De flesta av de som visas här nedan finns både som vintertäcke och utan fyllning (regntäcke)

Detta är av märket Domani:
1.jpg

Dessa två är av märket Weatherbeeta:
Orican_Cmbo_Rs_TO.jpg

Taka_high_ruby.jpg

Även Horseware har:
Wug%20Plus.jpg

Sv: Röda regntäcken

www.exklusiv.se har billigare regntäcken.som inte är någon specillt märke på men de har i alla fall jätte bra kvalite..
Där kan man beställa täcken i vilken färg/mönster man vill och få broderat!Och det är inte så fasligt dyrt där..
Hoppas du hittar något.

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
928
Senast: Bison
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
232
Senast: aglaonema
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Roliga saker som barn säger
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur