JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Whatahotgirl
Startdatum
Startdatum
29 Dec 2004
Svar
Svar
4
Visningar
Visningar
712
är det någon som vet om det finns röda regtäcken? Vet att det finns lila, guldiga osv men jag vill ha ett rött...
Nån som har sett/har ett sånt? Vart? och vad kostade det?
Sv: Röda regntäcken
Finns säkert lite här och var. Detta är några exempel. De flesta av de som visas här nedan finns både som vintertäcke och utan fyllning (regntäcke)
Detta är av märket Domani:
Dessa två är av märket Weatherbeeta:
Även Horseware har:
Titta på
www.horze.se ! Har för migjag settröda regntäcken därfrån FinnTack.
Det fanns ett rött på
www.horze.com
Bild:
Nu har du många att välja på!
www.exklusiv.se har billigare regntäcken.som inte är någon specillt märke på men de har i alla fall jätte bra kvalite..
Där kan man beställa täcken i vilken färg/mönster man vill och få broderat!Och det är inte så fasligt dyrt där..
Hoppas du hittar något.
Utrustning
Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Utrustning
Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Utrustning
Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Utrustning
Hej!
Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Ögonfärg
Kropp & Själ Jag har väldigt blå ögon, min partner har melerade med liite brunt i.
Våra tre barn har alla fått olika ögonfärg. Första med mörkbruna...
rosapantern
1 minut sedan
Sängproblem...
Hemmet Stommen är det ramverk som madrassen/erna vilar på. Madrassen/erna är den del som ligger i ramen. I en normal dubbel säng antigen en...
Pegasus63
2 minuter sedan
Ung kille
Relationer Ursäkta men vad fan är det för jävla fel på en del människor på det här forumet?! tycker ni att ni är coola som sitter bakom en skärm...
rosahimmel
10 minuter sedan