RÖDA-tråden

Emuliiaa

Trådstartare
Nu skapar jag en tråd för röd utrustning, då jag inte hittade någon!
Lägg in bilder på allt ni har i rött :D

Sv: RÖDA-tråden

då börjar väl jag då,

schabrak + lindor
22790874.jpg

Jag har bara in bild på just denna datan, men lägger in den för att hitta tillbaka till tråden sen :)

Pärlan är helt otroligt fin i både rött och rosa. Så hon är lite rolig att hitta grejer till :)

Senast ändrad:

Min vite gosse i rött fleecetäcke och röda lindor - redo att åka transport:

ee.jpg

Har ej några kort men har mycket i rött
Ben-skydd
Lindor
Nos-ludd/nackludd
Fleecetäcke
Rumpvärmare på sadeln
Schabrak
Grimma
Grimmskaft 3st
Spö
Täckesgjord
Försöker att få tag i mer rött (har en kompis som jobbar i en ridsportaffär som tar hem det mesta i rött för min skull :crazy: dum som jag är köper jag det, blir dyrt i längden:grin:haha)

Vilken söt häst! Så fin i rött också :)
Jag hade ett rött schabrak med vit passpoal samt röda benlindor (med Ior på ;)) men det blev slitet och fult så nu är det kastat.
Min mörkbruna pålle såg jättebra ut i det.

Flera bilder tack

mitt älskade röda träns:D
22039593.jpg

sen har jag lite andra prylar men inga kort på dem... typ benlindor, schabrak, täcken.

Tack:D Ingen aning om märke, det är urgammalt köpt begagnat, mamma hade ett exakt likadant och vi misstänker att det är samma... Det var iallafall inköpt på bidermans på travet i östersund för väldigt länge sen.

mitt älskade röda träns:D
22039593.jpg

sen har jag lite andra prylar men inga kort på dem... typ benlindor, schabrak, täcken.

En väninna till mig hade två såna, i storlek shettis tror jag.
Men man kunde inte ha dem på skimlar för när hästen blev varm så färgade tränset av sig och de blev rosa på nosryggen.

För ungefär 10-15 år sedan hade en av våra inackorderingar ett sånt träns fast med grönt foder -det skulle jag vilja ha idag!

Jag har inte så mycket rött då jag har övervägande fuxar, men köpte lite rött till en mörkbrun häst för något år sedan som Fame, min enda icke-fux för tillfället, får ha nu:

Lindor:

Nosludd:

Sen har jag en del grejer med rött kantband/passpoal, men de får inte vara med här :p

Ska höra med min röd-galna kompis om jag får länka till några av hennes bilder...

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 874
Senast: Görel
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
377
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
922
Senast: Bison
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
765
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka