Rödbrun magplattegjord?

josefinefreed

Trådstartare
Hej! Undrar om ni kan tipsa om något märke som har rödbruna magplattegjordar. Det flesta jag hittar är väldigt mörkbruna..

Denna färg ungefär:

Sv: Rödbrun magplattegjord?

vad är det för märke på sadeln? dom flesta brukar ju ha sadelgjord i samma färg.

Jag har en!
Tror det var...Cheval som märke.
Var inte då dyr (för att vara magplattegjord liksom) runt 900 tror jag (i liten dyr affär) och är väl inte nån underbar lyxgjord direkt men har hållt bra så var inte kass liksom.

Bates. Dom är superdyra så det är nog inget alternativ.. iofs begagnat såklart, men svårt att få begagnade såna.

Moa: Okej ska kolla upp det! Tack :)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 219
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
893
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka