Har ett par Roeckl Malia som är så jäkla sköna :up: Aldrig riktigt varit hängiven handsk-användare tidigare, men detta par har övertygat mig helt! :love: Köpte dem med någon rabatt så de var inte så farligt dyra, men annars ligger de i 350-400kr spannet.

De är tunna, smidiga och ger bra grepp utan att "vara i vägen" det minsta lilla. Lite kalla att ha nu på vintern, men går att använda mitt i hetaste sommarvärme utan att kännas varma och svettiga. Har hållit väldigt bra trots att jag använt dem vid allt möjligt utöver massor av ridning. Stort + också för att de är pekskärmsvänliga, men det blir väl fler och fler modeller nu.

Funderar på om det inte borde dyka upp några vintermodeller till fina vår-priser snart nu bara :angel: Då skulle det definitivt kunna tänkas bli ytterligare en Roeckl-modell här :d

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
19
· Visningar
727
Senast: zarmino
·
Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 285
Senast: aiquen
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 931
Senast: Emine
·
Utrustning Förra helgen råkade jag ha sönder mina tyglar och jag behöver nu hjälp med att hitta 'de perfekta'. Jag letar efter * svart * stl Full...
Svar
2
· Visningar
655

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka