Bukefalos 28 år!

Sv: rödvivor?

Igen aning men jag vet att det finns i pappa och hans grannars trädgårdar...:D :D :D
 
Sv: rödvivor?

Tror de heter Ädelgullvivor, inte så ovanliga!
 
Sv: rödvivor?

Tack! Jag har presic flyttat från småland och där såg man dom aldrig så jag blev mäkta förvånad när dom dök upp i gräsmattan i trädgården.
 
Sv: rödvivor?

kl

jag har gula och röda gullvivor i massor ute i trädgården, mest gula men en hel del röda i olika grad!
Svärfar påstår att de röda är hemskt ovanliga och tar med sig några varje år för att få in dem i sin egen trädgård.

De är fina!! Synd de kommer här o där i gräsmattan så man får antingen klippa bort:cry: eller gå runt dem och ha små tussar av långt gräs kvar.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Ifjol täckte jag ett större område kirskål med markduk. Men efter att ha läst om hur ogräs ofta växer in i markduken så den sen fastnar...
Svar
5
· Visningar
205
IT & mobiler Min mobil vill inte ta in internet när jag är ute i trädgården. Sånt har funkat förut. Någon som har någon ide varför det slutat fungera?
Svar
5
· Visningar
385
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
737
Senast: Pritchel
·
Trädgård & Växter Jag har libbsticka i trädgården som dessutom frösår sig generöst. Men jag har ingen aning om hur man använder libbsticka. Det har aldrig...
Svar
18
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp