Sv: rödvivor?

Igen aning men jag vet att det finns i pappa och hans grannars trädgårdar...:D :D :D
 
Sv: rödvivor?

Tror de heter Ädelgullvivor, inte så ovanliga!
 
Sv: rödvivor?

Tack! Jag har presic flyttat från småland och där såg man dom aldrig så jag blev mäkta förvånad när dom dök upp i gräsmattan i trädgården.
 
Sv: rödvivor?

kl

jag har gula och röda gullvivor i massor ute i trädgården, mest gula men en hel del röda i olika grad!
Svärfar påstår att de röda är hemskt ovanliga och tar med sig några varje år för att få in dem i sin egen trädgård.

De är fina!! Synd de kommer här o där i gräsmattan så man får antingen klippa bort:cry: eller gå runt dem och ha små tussar av långt gräs kvar.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag tänker köpa ytterligare en solcellsslinga till trädgården och började fundera på om det finns med utbytbara batterier, eller om hela...
Svar
0
· Visningar
151
Trädgård & Växter Vad har ni för stegar i trädgården dvs när ni beskär och dyl. Jag funderar på att lyxa till det och skaffa en steget skapad för...
Svar
4
· Visningar
364
Senast: monster1
·
Mat Vad brukar ni köpa för något med röd prislapp? Eller tar ni det som finns för att hålla nere matkostnaderna. För det mesta är det ju...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 298
Senast: AI62
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
563
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp