Lovisaleonora
Trådstartare
Nu så förstår jag inte.
Menar du att alla hyresrätter skall vara rökfria?
Ja, absolut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu så förstår jag inte.
Menar du att alla hyresrätter skall vara rökfria?
Ojdå, och ändå inte fått bort det?Precis, de hade ägnat åt åt att röksanera, utan framgång.
Ja det verkar ju rimligt att människor som röker får köpa och förstöra sina egna bostäder.Ja, absolut.
Bor i relativit nybbygt område och här får man inte röka i lägenheter, på balkong/uteplats eller ens på området. Det står i kontraktet att det är förbjudet.
De får gå ut till vägen.
Jag är ruggigt kluven till det där.
Jag tycker både det är bra att det blir konsekvenser samtidigt som jag inte vill inskränka för mycket. Om de inte får föka på balkongen ska de gå ut 100m ifrån huset i en rökruta? eller hur är det tänkt?
Nej jag förespråkar inte rökning jag är bara väldigt kluven i frågan.
Jag visste inte ens att det fanns allergihus![]()
I Davis, Kalifornien, minns jag att rökning var förbjuden utomhus på alla allmänna platser (detta var drygt 20 år sedan dessutom!) - man fick BARA röka inne i sin bostad...!
Jag är ruggigt kluven till det där.
Jag tycker både det är bra att det blir konsekvenser samtidigt som jag inte vill inskränka för mycket. Om de inte får föka på balkongen ska de gå ut 100m ifrån huset i en rökruta? eller hur är det tänkt?
Nej jag förespråkar inte rökning jag är bara väldigt kluven i frågan.
Jag visste inte ens att det fanns allergihus![]()