JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Rölaggs barnsligaste 50-åring
(Eskilstuna Kuriren)
Gudrun Holm fyller 50, men är i själen inte en dag äldre än 30. Hästar är hennes stora passion och hon har tävlat sedan ungdomsåren. I sommar kan hon få möta yngsta dottern på hoppbanan, i så fall hoppas hon att dottern vinner.
http://www.ekuriren.se/ekuriren/standard_artikel.php?id=465289
Moderator
Hästnyheter
(Eskilstuna Kuriren)
Camilla Flodkvist har precis bytt jobb, är nygift och fyller nu 30.
- Det känns som jag har kommit in i en ny fas...
Hästnyheter
(Eskilstuna Kuriren)
Det blev full pott för Göran Peterson, Tranemoryttarna, och hans parhästar när Rölaggs medelsvåra körtävling...
Hästnyheter
(Eskilstuna Kuriren)
Tiden som mammaledig med 9 månader gamla Wilma vill Karin Smederöd, som fyller 30 år i morgon, utnyttja på bästa...
Hästnyheter
(Eskilstuna Kuriren)
Det är mycket av Magnus Smederöds liv som kretsar kring hästar. Magnus, som fyller 30 år i dag, blev hästbiten...
Akvarietråden V
Övr. Djur Nykomlingen :) simmar inledningsvis fredligt med de andra två, och de är i typ samma storlek.
Red_Chili
5 minuter sedan
Svar: 1 379
Visningar: 41 016
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Åt vilket håll går ditt intresse för kurser och träning? Tänker att det kan påverka om du vill träna bruks eller agility eller nåt helt...
farin
58 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 371
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag fick ut ca 1500 när Nikita dog, hon var tio år. Ursprungligen försäkrad för 5000 (Agria). Vet inte om det diffar från olika...
MJLee
Idag kl 12:57
Svar: 1 127
Visningar: 58 657
Katt
Rakt fullcheek bett
Utrustning Tack, ja jag har läst igenom båda noggrant men fattar endå inte riktigt om dessa äppelbett med parerstänger är tillåtna, men vi får köra...
iliedtoday
15 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Sant 🙈😂
Jag hade en bild av att för de summorna min kompis kolla på att de skulle vara seriösare men de var det inte 🙃
Bara glad hon...
Nepenthe
Idag kl 12:28
Födda 2022
Avel Vi red lektion idag! Vi kan inte så mycket än men vi jobbade på att hitta lite driv in i handen och lät henne känna på bettet, hon var...
Piaff
Idag kl 11:31
Svar: 542
Visningar: 78 618
Avel