• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 355
D

dolphinsmile

Jag missade v75 igår, men hörde att rolex k. varit lös? Nån som vet vad som hände och om han är okej?

Sv: Rolex k.

Ingen aning vad som riktigt hände, tv missade de med .. helt plötsligt fick man bara se Rolex som galopperade runt med tömmarna farandes runt benen på honom .. Dom sa inget om vad som hände. Har för mig att dom sa att Lars I klarade sig utan skador iaf, han ställde sig upp och kollade efter Rolex med händerna i sidorna .. :smirk:

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: MayGrace
·
Ekonomi & Juridik Hej! Idag på morgonen (runt 9) var jag i hagen hos hästarna där ligger en stor lada längs sidan och bakom den våra grannars hus... 2
Svar
24
· Visningar
2 280
Senast: Grazing
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 258
Senast: Tiger tok
·
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 005
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka