Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

*kl*

Vet inte om nåt liknande vart uppe i tråden innan, orkar inte kolla igenom allt:p

Men i vilket fall så var jag skötare i ett stall när jag var liten där hon som hade det hade ett schabrak där det stog Sponsored by Dad på när hon var ute och tävlade, ganska fyndigt enligt mig eftersom att det faktiskt var hennes pappa som betalade:D

Jag skulle vilja ha ett där det stod "Jag är lika snabb som jag är söt" till min D-ponny val.
Många som jag inte känner har kommit fram på tävlingar och sagt att de tycker min ponny är jättesöt, och så är han ju het också, så jag tycker att:laugh: det passar

kl

På en transport till två ponnyryttarsystrar stog det

Sponsrade av mamma och pappa

Fick en massa idéer till schabrak eller täcke nu :D

Har lite problem med mina icke hästintresserade föräldrar och har tänkt skriva "Pappa betalar - man kan ju alltid drömma" på täcket. Mest på skoj nog då man betalar allt själv :rofl:

Fast idag på tävling så hade min häst massor av växlar :D Han va jättepigg och fin och jag fick verkligen igång galoppen på honom. Han är så :love: just nu. Kan knappt bärga mig till imorron så jag får hoppa mera! :D :D

skulle vilja ha brodyren "oslipad diamant" på ett shabrak eller täcke leller nått då min ponny är duktig på å hoppa bara de att hpn inte riktigt vet hur hon ska göra så hon kommer ibland för nära och ibland brakar hon igenom hindret ibland springer hon på sidan och ibland så hopopar hon högt över hindrena! :D eller varför inte "oslipade diamanter" eftersom jag inte heller e så duktig på å hoppa... än!
sen är hon ju en riktig bitch.
divig prinsessa
kan sparkas när jag vill!
sockersöt, när jag e på humör!
knasig,bitchig och söt!
ett riktigt sto!

några av dem har jag med tänkt på men jag tycker några av dem ä urusla! men gillar dem endå! :D kom gärna med liknande förslag!

Oslipad diamant...det gillade jag. :love:
Får brodera in det på mitt ena tävlings schabrak. :D
Har sett tidigare på ett tävlingstäcke:
-Mattes drömhäst, husses värsta mardröm.:rofl:

Jag gillar "Mattes Milton", den var riktigt söt!
"Full rulle, kanelbulle" fick mig att skratta i en kvart!:D

Bland det klockrenaste jag sett på en transport är/var
I used to have money..
..now I have horses!

det är dagens sanning!! :D

*kl*

Vi KAN - men vill inte :angel: så jag & Honey de dagar dressyren inte går som den borde.. :devil:

Me and my horse
ride western of course
har stallkompisarna på transporten.

Liten & oskyldig - kanske.. med gloria & djävulshorn. borde jag ha på ett fleecetäcke/shabrak :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vilken färg?
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka