Roliga boots??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 099
L

Lozzan

Hej!! är det nån som vet vart man kan hitta boots i någon rolig färg passande minishettis/shettis??

Sv: Roliga boots??

köp flap-boots (klapperboots). dom är reglerbara och finns i många färger. du hittar dom bla på hööks

man behöver ju inte ha alla delar och så kan man ju göra nya hål i bandet

Nej, det vet jag men de är ju alldeles för höga för en shettis. De är för höga för min travare, och då tror jag knappast att de passar en shettis.

går det inte att klippa i dom då? Min ponny har gummiboots nu som jag var tvungen att klippa

Lillhästen i stav har miniboots. Finns på eko också. Kommer inte ihåg vilka färger men det är ju snabbt kollat på lillästens hemsida...

Köp inte sådana boots. de skar upp min hästs karleder. Det blir många vassa kanter.. Tog lång tid att läka efter att ha använt dem en gång

Liknande trådar

Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Marvin
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
435
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka