Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fastnade för ett spel som hette desperados för länge sen. Tyckte det var väldigt kul ^^ ett western spel typ, inte nått med hästar att göra, man bara rider lite på dom ibland.. annars ska man klara alla uppdrag och det är en del skjutande
De jag spelar är iallafall..
Guitar Hero 3, Counter-Strike, Black and White 2, Age of Empires (vilken som), Heroes of Might and Magic (vilken som), Theme Hospital, World of Warcraft, Vanguard, Diablo 2 (LoD), Starctaft (Brood War).. Beror ju helt o hållet på vad du tycker är kul!
Vissa av ovanstående har jag spelat sen jag var tio eller så
Japp...Man är en nyinflyttad hemmafru på Wisteria Lane, får uppdrag att göra och så ska man sköta blomrabatterna och hjälpa dom andra hemmafruarna som syns i serien!
Kläder & Bli fin
Det som inte fick hända hände - klänningen jag har beställt har inte kommit fram. På två veckor har den inte ens lämnat Norge, så vad...
Hästnyheter Jockeyn Annie Nilsson Lindahl hade precis kommit hem från ett vinteräventyr i Nya Zeeland när telefonen ringde. Det var championtränaren...