Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dela med er av roliga lekar/övningar!
Som t.ex att försöka låta hästen springer efter en i hagen. Att bygga snöhinder och låta hästen hoppa öven dem utan lina. Att köra följa John i hagen. Ja, dela med er helt enkelt, förklara gärna hur man gör, och lägg in massa bilder/videoklipp!
Börja med att springa med hästen i hagen med grimma och grimskaft så kommer då å komma naturligt sedan
Det är inget man kan tvinga hästen till, det har med ledarskap å tillit att göra
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Trädgård & Växter Jag gjorde samma misstag med mina gurkor i år (odlade för första gången). De verkar känsligare än mycket annat, har tomat, paprika och...
Hästmänniskan Åh... jag såg en annons som jag blev sugen att höra av mig på :o Bara en liten detalj att jag inte har en stallplats:bag: bara en egen...