Roliga pärmar?

RostKaptenen

Trådstartare
Tips på var jag kan hitta lite roligare pärmar? Vill inte ha de tråkiga svarta med gul/röd/blå rygg:wtf:
Köpte en blommig på Åhlens förra året, de verkar dock inte ha uppdaterat sortimentet sedan dess:angel:

Kolla bokhandlar, vet jag köpt flera jättefina pärmar (visseligen inte så bred rygg som dom "tråkiga") med bla råttan från Råttatouille på :)

Jag brukar köpa vita med en plastficka på framsidan och så skriver jag själv ut en snitsig framsida med vad jag nu ska ha pärmen till, tex en uggla med en boktrave och texten Företaget 2014 eller bilder på huset i Luleå med texten Stugan 2013!

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 432
Senast: Sel
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 377
Senast: Dyngpeter
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 920
Senast: Red_Chili
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 360
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka