Roliga sätt servera alkohol?

lillsmurfagirl

Trådstartare
hej!

Jag ska ha fest/ picknik och funderar på sätt man kan servera alkohol på. Den uppenbara melonen har jag i bakhuvudet men finns det nåt mer? Vet även fylla festis med alkohol också.

Har ni några roliga tips?

Hittade den här, gillar själv idéen med hajen, vet dock inte om dom godisarna säljs längre, kanske går att göra med nån annan godis?

Hade gula små plasthinkar (rymde typ en liter, kanske lite mindre) som jag köpte på BR, de hade vi med på en picknick och gjorde "hink-drinkar". Jättestora tjocka sugrör i också, svårt att dricka direkt ur hinken. Det var uppskattat av alla :)

Kom på att vi hade olika sorters smaksatt chokladpudding också. Jägervarianten gick hem hos alla, även de som inte gillade Jäger.

Liknande trådar

Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 296
Senast: Anna-Bella
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare... 9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 827
Senast: EZMK
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 188
Senast: Red_Chili
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 121
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka