roligaste gren?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare girl_tea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 063
Sv: roligaste gren?

Team penning är vansinnigt kul att tävla och hästen delar den uppfattningen med mig. Annars är jag en WR och WH-fantast.:love: Det finns ju en del grenar som jag ej provat ännu men kanske i framtiden......................

håller ju med dig om att team penning är roligt... men det beror ju helt på vilka man tävlar med..*ler* men jag vet inte om det slår kicken man får av time events????!!!

Cowhorse är det roligaste att se på och det roligaste att rida - tätt följt av trail som kanske inte är lika publikfriande dock :angel: Malin

roligast att tävla i är helt klar BARREL RACE!!!

Roligast att titta på tycker jag nog är dummystopping/roping/tying

Har inte tävlat så ofta alls. Och då jag gjorde det va det på klubb tävling..
Det som va roligast va barrel race.. Helt klart överlägset.. Fart är något för mej och min dåvarande häst.

Att titta på är helt klart cutting. Mäktigt kan man lätt säga att det är..

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
327
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det? 2
Svar
36
· Visningar
2 000
Senast: Roxy
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 18 19 20
Svar
382
· Visningar
12 698
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 421
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka