• Avel
  • Trådstartare Trådstartare globox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 250
G

globox

Hej vet ni något om denna hingst,avkommor resultat mm gärna bilder...

Sv: Romeo 722

Hej!

Jag har en häst efter Romeo 722. Jag har ett par bilder på http://www.pixbox.se/alb_show_id575951_page0.html

Roxane, som hon heter, är född 1990 på Askö Stuteri där Romeo då stod och sen kom hon upp till Piteå i Norrbotten och var på Grans Naturbruksskola där hon totalt flippade. Hon stegrade över folk och sparkades. Riktigt livsfarlig. Det är tydligen något som är rätt vanligt för Romeoavkommor. Dom tar lätt överhanden.

Till Romeo...

Född: 1974
Uppfödare: Ilse Barth, Västtyskland
Prem. AB 87-01-01.
Exteriört utlåtande: Mkt god brukstyp med lång hals med naturlig resning, ngt kort mank, bra djup, ngt kort kors. Välbenad och nöjaktig korrekt med branta kotor. Mkt goda och taktfasta rörelser i såväl skritt som trav.
Poäng: 88788=39 (12 år)

Importerades till Sverige 1986

Plaserad 10ggr i svår dressyr i västtyskland och blev placerad 1 gång i sverige

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: corzette
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 414
Senast: Murray
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: Blyger
·
Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 729
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI