Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med dig det skulle vara roligt och höra hur de har blivit.Tycker mig ha sett att det har gått bra för en del på fölmönstringen men har ingen jätte koll. Själv har jag en pigg herre som inte gick så bra på fölmönstringen men jag har en del förhoppningar på honom ändå om bara magen blir bra...
(annan tråd) Han är en pigg herre och ägnade sig mest åt att springa och bita mamma i bakbenen under visningen och visade inte upp många travsteg. Traven är inte så stor (vilket jag ser som positivt då han har en storebror som i hela sitt ridna liv fått arbete på att korta/snabba upp sin svävtrav) men har varit mycket välbalanserad, lätt och luftig. Galoppen är helt ok även när han växer, stor och luftig. Men framföralt tycker jag om hans temprament.
Pigg, nyfiken och orädd. Kan vara rätt busig men lär sig snabbt var gränserna går. Påminner mycket om sin mamma i utstrålningen. Tycker så pass mycket om honom så att jag har börjat hoppas på att även nästa är en hingst så att jag inte måste välja mellan min lilla herre och ett sto...
Han är såld till USA läste jag för ett tag sedan.
Jag har en som är e. Rosevelt 1110
Jag visade honom på fölvisninng och jag är nöjd.
Typ: 9 - Ganska ädel, långlinjerad.
HHB: 8 - Lång, välformad hals, ännu något outv. Sluttande välmakerat kors.
Extr: 7 - Ngt upprätade framkotor, ngt vinklad has, ngt instabil för dagen.
Skritt: 8 - Vägvinnande, rörlig ngt obalanserad.
Trav: 7 - Taktmässig, avspänd, för dagen oengagerad.
Galopp: 8 - Rytmisk, avspänd.
47 poäng blev det och jag är mer än nöjd!! Första fölet jag har visat.
Hur många var det som var kollade då?De som är kollad har alla varit dräktiga så kvalite´n verkar vara utmärkt.
Noa
kl
Någon som betäckt med honom i år? I så fall vet ni något om hur hans spermakvalitet är i år?