Rottis Kennlar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Ecs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 950
E

Ecs

Går o fundrar på att skaffa en Rottis.
Har gått i dessa funderingar länge nu.
Men eftersom jag inte är så insatt i just aveln runt rottisen så undrar ja om det finns någon som vet vart dom riktigt bra kennlarna finns??

Ska man köpa ska det komma från dom bästa uppfödarna.

Jag o min lilla Schnauzertik behöver en kompis ;)

Sv: Rottis Kennlar

Fandangos. Där finns det rottisar som går att jobba ordentligt med. Mer osäkra alternativ är Masatis och Kulla Gullas.

Finns Fandangos fortfarande? Jag har försökt hitta dem på nätet men inte lyckats.

Jag tror inte ens de har hemsida så det blir svårt att hitta dem där. Däremot registrerades valpar därifrån både 2005 och 2006 så jag skulel bli förvånad om de lagt ned.

Åh, vad synd. Det hade varit en rolig sida att kolla runt på.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 218
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 717
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 778
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka