Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Shit! Nu har man glömt av buke lite ^^
skämmes på mig
Men i helgen är det stora sthlm! eller hundmässan då
Vilka kommer dit?
Jag åker ner med tiken, slipper ställa henne då uppf gärna ville göra det
men vi hoppas såklart på toppresultat
Vi kommer! Och låter också uppfödaren ta hand om springandet. Han har tre damer från kenneln att springa med, en i bruksklass, en champion och en veteran. Vore spännande om alla tre gick vidare till bästa tik, hur han löser det
några bilder på min Paprika från Stockholms utställningen
Gick rätt så bra, är ju alltid nöjd över mina småfisar och med tanke på att detta är hennes 2:a utställning totalt och det är en stooor utställning med så mycket både folk och hundar, så är hon så sjukt lugn i sig själv.
Det slutade iaf med ett excellent, dock utan CK, men vi är nöjda ändå för hon fick jättefin kritik: Nice type and size. Very Good body propotions. correct head and expressions. correct eyes, ears and bite. a little bit straight in front. Good top-line and tail-set. well angulated behind. Good body substans. Moves and shows well. Nice temperament
*kl*
Var det någon mer här inne som var på årsmötesutställningen i Mullsjö?
Ice ställdes i 4-6m, hon vann klassen av 12 valpar med HP och blev BIM.
Det var hennes första utställning, 4,5månader gammal
Alice ställdes i juniorklassen och knep excellent och 3:A.
Båda fick superfin kritik!
Alice är numer röntgad och har HD A ED 0, så nu går vi bara och väntar på att tjänstehundsutbildningen skall börja som skulle ha startat i höstas.
Hundavel & Ras
Hej!
Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög .
Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...