Royal Blend

skorpannorpan

Trådstartare
Någon som vet vad han lämnar för huvun på sina avkommor? Vad rekommenderas stoet ha för kroppsliga å fysiska egenskaper?
Alltså har han några tillkortakommande som man bör försöka parera? Ger han små eller stora avkommor?

Tacksam!

Sv: Royal Blend

Tittar man på hans olika exteriörindex inom Hannoveraner Verband 2010 ligger han medel på allt. Alla delindex mellan 94 - 107 (87% säkerhet) 51 visade döttrar. Så han är ingen hingst som förbättrar exteriören i någon större omfattning.

Gångarter (82% säkerhet) 27 testade avkommor
Skritt 138
Trav 116
Galopp 120
Ridbarhet 130

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 120
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 531
Senast: Kajsalisa
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 222
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga... 2
Svar
22
· Visningar
2 455
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka