RS regn täcke.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Qudexco
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 815
Q

Qudexco

någon som har det och vet om det håller tätt och så...?? är alltså det gråa täcket som fanns i regn och vinter modell i börjes i förra katalogen..

Jag har båda. Regntäcket håller INTE tätt. Jag var på Börjes i somras och passade på att fråga. De visste om att det inte håller tätt. Hade jag haft kvittot kar hade jag fått pengar tillbaka. De sa att det inte skulle säljas som regntätt. Fast när jag kollade i katalogen på nätet sist var det fortfarande regntätt.....
Men det är väl så att man får vad man betalar för. Vintertäcket är jag i alla fall nöjd med.
Fast jag använder i och för sig inte täcke särskilt ofta. Mest för att inte behöva ta in en skitig häst när jag ska rida.

Liknande trådar

Utrustning Har ett sådant fr förra hästen som inte är använt spec mkt (oklart i regn faktiskt). Haft det 2 ggr på nya hästen när det regnat, o han...
Svar
1
· Visningar
280
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?

Hästrelaterat

Tillbaka