Rumble för HTC wildfire

Ceta

Trådstartare
Har förstått att Rumble (mobilspel) finns även för android-telefoner nu, men jag lyckas inte hitta det på "play butik" i min telefon :confused:
En vän till mig som har en annan HTC med större skärm (som lyckades få ner spelet) trodde det kunde bero på att min skärm är mindre än hans, men nu har jag förstått att andra med mindre skärmar än min kan få ner spelet.
Gör jag fel, eller är det till min enskilda model det inte funkar? :confused: :cry:

Sv: Rumble för HTC wildfire

Va? :cnofused: Men man kan spela mot andra som ha Rumble lör iphone?

Det har bytt namn till Ruzzle på min iphone sen senaste uppdateringen igår, prova att söka på det kanske?

finns fortfarande inte för min telefon, jag har den "gamla" wildfiren, så något med formatet gör att den vanliga androidversionen inte funkar på denna telefonen. Har kollat på deras fb-sida och förstår att jag inte är ensam. Hoppas att de kommer ut med en version till min telefon med, innan alla andra slutar spela ;)

Liknande trådar

Äldre I-lands-problem-deluxe!! Jag ska för en gång skull unna mig en riktig mobil, en jag verkligen vill ha och inte en som får duga för... 2
Svar
33
· Visningar
4 100
Senast: millan10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka