Rumpvärmare till bomlöst??????

Miaaa

Trådstartare
Ja, nu har man sällat sig till de bomlösas gäng... :) Men, finns det sk rumpvärmare till bomlösa? Eller är det bara att anlita någon sykunnig kompis? :smirk: Hur har ni andra gjort med den biten? Eller är det bara jag som blir kall om baken?

Sv: Rumpvärmare till bomlöst??????

Jag har en vanlig teddy rumpvärmare som jag knåpat dit på min sadel. Ser ur som skit men jag blir varm ;)

/T

Vilken modell syftar du på?

Har för mig att stall Vrå har en modell till Barefoot/Torsion/Knight och liknande modeller.

mmm, var precis in och kollade på det.... Men det kändes lite väl dyrt.... Fast det såg ju ut att kunna passa i formen, men frågan är ju om det funkar iom att det ska vara ist. för hela sätet. Synd att det inte bara var gjort så att man kunde sätta fast det över det vanliga sätet, och kanske en aning billigare så hade det suttit fint.

det har jag faktiskt inte tänkt på, har bara antagit att det skulle bli för litet. Måste kolla efter jobbet..... Hur har du fäst det då?

I vintras hade jag en ST comfort och vände då på rumpvärmaren bakofram.
Den delen man trär över bakvlvet på en vanlig sadel trädde jag över koppjärnet och snoddarna framtill gick bra att fästa baktill på pack-krokarna på bakvalvet på comforten.
Inte vackert men sällsynt :smirk:
/T

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 396
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Lyan
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: gulakatten
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
444
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V