Rumsavdelare

NagelacksBeroende

Trådstartare
Jag letar efter rumsavdelare, antingen sådana som är hårda som kan stå på golvet, eller i tyg som man kan hänga i taket.
Heter det någonting annat än rumsavdelare..? Jag kan verkligen inte hitta sådana någonstans (eller så är jag bara dålig på att leta :D).

Sv: Rumsavdelare

Jag köpte typ en vajer på ikea och satt fast i väggarna. Sen hände jag upp gardiner på vajern.
Väldigt enkelt och snyggt :)

Jag har alltid använt hylla som rumsavdelare,
Då får man både avdelare, förvaring och släpper igenom ljus på ett bra sätt samtidigt som man inte ser helt igenom pga t ex böcker och annat som placeras i hyllorna.

I min första lägenhet så klädde jag baksidan av bokhyllan med ett snyggt tyg så såg man bara sängen vid den öppna tv-delen och då tv var ganska stor syntes säng knappt alls samtidigt som hylla inte snodda något ljus.

Sök på golvskärm så kanske du finner det du söker.
Dessa är ju vanliga på kontor för att dela av och dämpa ljudet en del.

Liknande trådar

Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
954
Senast: Pilot
·
Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
928
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 438
Senast: LinnK
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka