Rumsrent marsvin?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare rulana_korsbar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 382
R

rulana_korsbar

Hej!
Har hört att det inte ska vara omöjligt att göra marsvinen rumsrena. Hur i hela fridens namn gör man?! Mina kissar och bajsar på allt och alla, börjar bli klart tråkigt... :confused:

Tack på förhand...
/tilla, lasse & anna

Sv: Rumsrent marsvin?

Tja, jag satte ut små hörnlådor på golvet och de fattade vinken på en gång. Jag har de inte heller uppe i knät längre än 15-20 minuter, för då vet jag att den ena måste kissa. De visar ju när de bli kissnödiga, så sätt ner de direkt i buren eller toalådan när de visar att det är dags.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
446
Senast: tanten
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: Blyger
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Bison
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 052
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025