Rundsydd lädertygel.

pinky

Trådstartare
Jag skulle vilja ha ett par rundsydda lädertyglar, helt släta utan stoppar och tjafs. :)

Finns det att köpa löst någonstans?

Sv: Rundsydd lädertygel.

Vill också veta..............

Fast jag blir inte sur om dom har läderstoppar, bara det inte är vävtyglar......

Alltså mina tyglar är släta utan stoppar å sån där grej som är för att stoppa martingalringarna.. men rundsydda är de nog inte just så. mina gick iaf att köpa löst, men vars börjes,hööks,myone.. vet inte vars vi köpte dem..riktigt...ett tag sen!

de flesta dyrare tränsmärken brukar ha rundsydda tyglar som man kan köpa löst; typ passier, schumacher, keiffer. Kolla runt bland dina lokala ridsportsaffärer om de tar in några sådana märken för då borde de kunna ta in tyglarna också

De är rundsydda längst framme mot bettet, och släta där man håller i dem. :idea:

Dock har de billiga jag sett varit med rundsytt läder längst fram, och sedan vävribb med stoppar där man håller... :eek:

Såna har jag massor av, nu vill jag ha ett par som är rundsydda längst fram. :)

Ja, det kanske är därför man aldrig ser några, det är så dyra märken och ingen jätteefterfrågan... :smirk:

Men jag får nog leta bland de dyra ändå. Tack! :)

Jaha, men då vet jag vilka du menar, såna har jag sett.. Men, om det är billiga eller dyra vet jag inte !! :o

vill tyvärr berätta att mina ganska nya rundsydda gick sönder vid spännet, där det rundsydda börjar. som tur är stod jag på marken o höll på att sitta upp.
Mina var de som tillhörde hööks rundsydda träns. Vet ej om jag vågar använda tränset längre..
Fast det finns ju andra mera kvalitetsinriktade dyrare märken :)
/jenny

pinky skrev:
Jag skulle vilja ha ett par rundsydda lädertyglar, helt släta utan stoppar och tjafs. :)

Finns det att köpa löst någonstans?

Jag undrar oxå de då!! ja avskyr Värvribbtyglar!!!
:)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
13
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
238
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 344
Senast: Badger
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka