Rundsytt brunt pullarträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Coffeaclub
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 879
C

Coffeaclub

Nån som vet var jag kan hitta det? Tränset bör vara typ havannafärgat så att det matchar sadeln. Bör ligga på max 700-800 kr. Gärna bilder. :)

Sv: Rundsytt brunt pullarträns

Puttar lite :angel: Nån måste väl veta?

Jo, Ickiz köpte ett sånt!:) ( Och så var det en till som jag inte kommer ihåg!! Har för mig att det var mörkbrunt + att hon köpte det på rea och hon som jag inte kommer ihåg tog det sista!! Äsch, nu blir det svammligt, du får be att Ickiz hittar hit!!;) :p

A just det ja!!:D Tack!!;) Men jag har också för mig att tränset inte passade?! (Ickiz) Aja, vi får hoppas att hon hittar hit!

Vänta, hon köpte det på Haglunds i Göteborg!:idea: Om det kan vara till nån hjälp!;)

Hmm, nånstans man kan hitta bild?

Tackar! :bow: Det var ju skitsnyggt. Willab skrev hon, brukar inte det finnas på Granngården?

Kan jag hitta det i nån internetbutik?

Jag måste vara blind, men vart på sidan hittar jag det? :angel:

Kolla om någon ÅF kan hjälpa dig då, Willab kommer ju från Hansbos sortiment. Annars så är det kanske inte med i sortimentet längre då.

Synd isf. Det var precis ett sånt träns jag letade efter.. :cry:

Men du kan väl maila eller ringa dom och fråga!!:idea: ;)

Jag, det får jag nog göra isf. Gillade verkligen det tränset och färgen såg perfekt ut till sadeln.. :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Barret
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 459
Senast: Lyan
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
1 112
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka