Rundsytt brunt pullarträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Coffeaclub
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 879
Sv: Rundsytt brunt pullarträns

Japp jag hittade hit! ;)

Det var ganska konstig passform på det, nosgrimman var alldeles för stor och sidostyckerna var för korta.
Funderar på att lämna in tränset och sy om det för det är ju så rackarns snyggt!!

Jag kan ta ett kort i kväll när det sitter på hästen om ni vill se hur det ser ut?
Lägger ut det "gamla" kortet också för er som inte sett det.

IMG_4658.jpg

Jag har ett från Glen Gordon, de har även matchande brösta/martingal, sadelgjorg mm Jag har tyvärr ingen bild men jag köpte det på Hästbiten i Stockholm, jag vet även att Granngården, Häst o Hundhuset, samt First Second häst i Stockholm har det märket.
Hästbiten har ju en hemsida. www.hastbiten.se

Ja, det är riktigt fint. Var det stl full du köpte? Om nosgrimman är lite stor är bara bra eftersom min häst har ett ganska grovt huvud, så jag brukar på vissa träns ha på yttersta hålen. Däremot är det ju mindre bra att sidosstyckena är korta, fast huvudet på honom är ju inte så långt, mest grovt. Du får gärna visa bild när det sitter på hästen! :)

F.ö. så hittade jag inget sånt träns på Hästbitens sida.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Barret
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 459
Senast: Lyan
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
1 112
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka