Rundsytt träns i brunt

palle

Trådstartare
Nu har jag för 3e gången på lite över 3 år blivit lurad på ett rundsytt brunt träns från 3 olika svenska nätaffärer...
👿🤬😡

Så finns det någon som vet en svensk nätaffär som har rundsydda träns i brunt, ljusare nyans och med någon form av bling eller pärlor eller annat...
 
Helt rundsytt eller delvis rundsytt*? Eller spelar det ingen roll?

*Helt rundsytt= spännen i nacken. Delvis rundsytt= sidostycken och sidostycken till nosgrimma är rundsydda men fästs med icke-rundsydda spännen i ett vanligt nackstycke.
 
Vad är det du har blivit lurad på anser du när det gäller tränsen? Har du inte fått hem dem eller har de inte motsvarat dina förväntningar?
 
Helt rundsytt eller delvis rundsytt*? Eller spelar det ingen roll?

*Helt rundsytt= spännen i nacken. Delvis rundsytt= sidostycken och sidostycken till nosgrimma är rundsydda men fästs med icke-rundsydda spännen i ett vanligt nackstycke.
Aha, för mej som är gammaldags är det spännen i nacken som är rundsytt...
 
Är det något sådant här du är ute efter?

364A4310-6E77-4BB8-8F5E-999598976557.jpeg
 
Nu har jag för 3e gången på lite över 3 år blivit lurad på ett rundsytt brunt träns från 3 olika svenska nätaffärer...
👿🤬😡

Så finns det någon som vet en svensk nätaffär som har rundsydda träns i brunt, ljusare nyans och med någon form av bling eller pärlor eller annat...
Vad har du för budget? Jag hade nog vänt mig utomlands ändå, typ Utzon eller Ivy Horse.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 172
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 883
Senast: iNHALE
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 140
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 795
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp