Runsten 9-10 maj

aicha

Trådstartare
Vi fortsätter väl med tävlingstrådarna. På Runsten lär man iaf nästan fylla sina 150 starter om man ska tro TDB, kul tycker jag med en ny tävlingsplats här uppe i norr.
Var på banan i söndags, de har bl a byggt till det nya vattenhindret som såg jättefint ut, och ett ugglebo (som jag antar ingår i den * klassen).

Så, vilka kommer?

Sv: Runsten 9-10 maj

Jag kommer, med en kamera :D Min ponny står på anläggningen och jag planerar att fota så mycket jag kan :)

Kul att det kommer folk från buke!

Dotter & Betti skall dit, har också höga förväntningar har varit där en gång men då var det snöstorm och strömavbrott så... :D

Hoppas den bruna märren kan hålla sig i skinnet och lyfta på benen, för då blir hon farlig ;)

Dotter & Betti skall dit, har också höga förväntningar har varit där en gång men då var det snöstorm och strömavbrott så... :D

Hoppas den bruna märren kan hålla sig i skinnet och lyfta på benen, för då blir hon farlig ;)

Höga förväntningar brukar ofta sluta i platt fall...:grin: I varje fall i mitt fall! För så fort jag inbillar mig att vi ska ha en chans på nåt så nog 17 faller det på något just den gången....men om jag inte har några som helst förhoppningar DÅ minsann faller det mesta på plats...någon bukepsykolog kan säkert få ihop detta på ett käckt litet vis...:devil:

någon bukepsykolog kan säkert få ihop detta på ett käckt litet vis...:devil:

Det skulle väl vara jag då, även om jag inte är klar än (på länge) men jag avböjer att dissikera din hjärna av förklarliga skäl (och det är inte för att du är så satans smart) :p

Fast just i det här fallet menade jag ju att jag hade höga förväntningar på TÄVLINGSPLATSEN :p

Lilla Betti har lärt oss att när hon gör en trevlig dressyruppvisning så petar hon ner halva banhoppningen sen, eller tjurar ur i terrängen. Eller så precis tvärtom... Skulle vara kul om hon kunde få till alla diciplinerna på samma tävling (speciellt här med dessa premier :idea:)

Fast just i det här fallet menade jag ju att jag hade höga förväntningar på TÄVLINGSPLATSEN :p

Lilla Betti har lärt oss att när hon gör en trevlig dressyruppvisning så petar hon ner halva banhoppningen sen, eller tjurar ur i terrängen. Eller så precis tvärtom... Skulle vara kul om hon kunde få till alla diciplinerna på samma tävling (speciellt här med dessa premier :idea:)

Bettis ryttare kan få låna en Grå Häst denna säsong för att komplettera. Den gör ALLTID sitt bästa i dressyren, hoppar felfritt om ryttaren sköter sig o sen fegar hans nuvarande ryttare ur i terrängen så hästkraken får sköta det mesta själv....:grin:...Kunde ju vara lite omväxling till Betti iaf.

Fast jag kan rekommendera att aldrig NÅNSIN starta honom i Gärds då det vilar en Grå Häst förbannelse över den platsen...:angel::devil:

Hahahahah, du e rolig du Novali..

Jag och min "lilla" Nasse hoppas kunna starta lätt, annars får det väl bli debutant eftersom vår säsong inte kommit igång alls som planerat...

Vattenhindret ser riktigt fint ut, ska bli spännade att se.

Bettis ryttare kan få låna en Grå Häst denna säsong för att komplettera. Den gör ALLTID sitt bästa i dressyren, hoppar felfritt om ryttaren sköter sig o sen fegar hans nuvarande ryttare ur i terrängen så hästkraken får sköta det mesta själv....:grin:...Kunde ju vara lite omväxling till Betti iaf.

Fast jag kan rekommendera att aldrig NÅNSIN starta honom i Gärds då det vilar en Grå Häst förbannelse över den platsen...:angel::devil:

Bettis ryttare lånar gärna Grå Häst denna säsong då hon har ett sabbatsår från skolan framför sig :bow:

Gärds kan vi avvara utan större uppoffring då vi besöker stället var 30:e år

Senast ändrad av en moderator:

Eller någon annanstans heller för den delen då det verkar vara rätt många tävlingsplatser som det vilar en Grå Häst förbannelse över :angel:

Eller någon annanstans heller för den delen då det verkar vara rätt många tävlingsplatser som det vilar en Grå Häst förbannelse över :angel:

Nu ska du inte vara sån bara för att DU inte satt kvar vid ditt försök....:devil:

Vi har både video o fina priser som visar att du far med osanning...:D

Jag o pållen kommer o rida lätta klassen. Jag hoppas på revansch sen förra året, o denna gång kommer jag att rida i bikini och flytväst!

Jag ska dit och fota! Hälsa nu alla Bukisar, Estivuz kan tala om för er hur man gör bäst :D

Yippie! Du tar alltid superbilder! Hoppas du kan fånga några bra på vårt monster :angel: i debutantklassen.

Du får meddela vart du ska stå någonstans så jag hinner ropa hej i farten!! :D Men mig missar du inte, i flytväst och bikini. Tror jag satsar på orange, matchar bra till min fux :P

Jag undrar varför man väljer att ha lättklassprogrammet från -97 istället för 07? Jag tycker den nyare är mer logisk.. Nej usch! :cool:

Håller helt med, tycker 2007an är mycket bättre. Händer ju ingenting i det här programmet. Och 40-bana, tre galoppsprång, sen var den diagonalen slut... :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka