T
teess_aan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du idiot på riktigt?
Om du menar toys´n rus som det skrevs om i din andra tråd ska du nog söka dig till närmsta leksaksaffär![]()
![]()
För att förtydliga: Toys´n rus är ett leksaksmärke -mig veterligen existerar ingen ras som heter Russia toy terrier...
VAA FAAN E DET MED ER!!!! jävla taskig människa du e....det är du som är en idoit...
Att lägga ut en bild på Mischa Barton och bestämma att man vill ha en likadan hund som henne bara för att den är söt kan ju lätt framstå som lite korkat/naivt...
Man köper inte en hund endast för dess utseendes skull, utan för att den typen av hund passar de kriterier man har.
För att förtydliga: Toys´n rus är ett leksaksmärke -mig veterligen existerar ingen ras som heter Russia toy terrier...
Det finns ingen ras med det namnet. Åtminstone inte i Sverige. F.ö. är det omöjligt att utifrån en valpbild säga vad det är för ras. Det kan ju vara en blandras.
Det finns en ras som heter "Moskva dvärgterrier" (det närmaste jag kan komma Russia toyterrier) men den ser inte alls ut som valpen på bilden, den är mycket mindre och påminner mer om en Chihuahua!
Det finns ingen ras med det namnet. Åtminstone inte i Sverige. F.ö. är det omöjligt att utifrån en valpbild säga vad det är för ras. Det kan ju vara en blandras.
Ber om ursäkt att jag verkade spydig.. men jag fick för mig att du trodde att Toys R us (som det tydligen heter) var en hundras, vilket var något komiskt. Sen att det utvecklades en viss sarkasm i mina inlägg var inte meningen...